Sommige platenhoezen worden beschouwd als kunstwerken. Dat gaat je niet per se helpen vandaag. Maandag is "snipperdag" op Muziekvragen. In Raad het album is het jouw taak om te raden van welk album je hiernaast slechts een fragment ziet.Hoe brachten we het er vrijdag van af? Er moest een Odd One Out gevonden worden. We zagen in ieder geval:
50 Cent
Joseph Simmons/DJ Run/Rev Run
Ozzy Osbourne
Jessica Simpson
En ja, Suzanne, Jessica Simpson is wel degelijk een artiest, alleen een heel slechte :-)
Mooie argumenten allemaal weer en het leek meerdere kanten op de kunnen. De jury is, zoals jullie weten, streng en zoekt naar termen die in ieder geval genoemd moeten worden in je inzending, ongeacht het aantal theorieën dat je lanceert.
Welke oplossing werd gezocht? In vet de termen die we graag in je antwoord hadden gezien. Om te beginnen: Wat hebben de vier artiesten met elkaar gemeen? Je zou zeggen: weinig. Maar toch: ze hebben allemaal een TV show gehad op MTV (respectievelijk The Power & the Money, Run's House, The Osbournes en Newly Weds). Wie hoort er daarbinnen dan toch niet tussen? 50 Cent. Zijn programma is geen reality show, maar een afvalrace.
Als je iets van deze strekking hebt staan, levert je dat een punt op. De redeneringen betreffende het meedoen aan films zijn niet goedgekeurd aangezien ze geen zuivere Odd One Out bevatten.
Ondertussen is het dringen geblazen bovenin het klassement. Hoeveel punten zijn er nog te verdelen? We hebben de huidige WeekendQuiz, dan nog vijf reguliere vragen en ook de WeekendQuiz van volgende weeek gaat nog meetellen (want die wordt gelanceerd op de 31e). Maximaal nog 9 punten dus. Bereken je kansen op een podiumplek!



26 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Hmm.. daar was ik niet op gekomen. Crap. Maar ja. Deze is weer heel makkelijk gelukkig:)
Adele - 19
Adele - 19 (2008)
19 van Adéle
Adele - 19
Als dat Adele niet is, met het album 19 (dan eet ik m'n toetsenbord op).
Groeten,
Richard van Gils.
Adele - 19
Roel, Nieuwegein
Adele - '19'
Dit is de hoes van het album "19" van Adele
Adele - 19
adele-19
Het is Adele met 19
Adele - 19
Adele - 19
Ben benieuwd wat maurice en jarno zeggen, maar ik hou het op Adele - 19.
Dat moet het album 19 zijn, van Adele.
Groet,
Piet-Hein
Adele 19
adele - 19
MTV kijken deden we in de 90's. Daar hadden we dus geen antwoord op.
deze wisten we echter weer wel:
Adele-19
grtz,
Wasami!
adele - 19
Adele - 19
Adele - 19
Amy McDonald - This is the life
Het is niet goed maar close enough?
Adele - 19
Adele - 19
19 van Adele
God - zij - dank. Hoe langer ik naar het plaatje keek, hoe meer ik ging denken: laat dit alsjeblieft een oog zijn. :-D
Geweldige zangeres (ik kende haar nog niet - schaam), leuk om haar dankzij deze webstek te hebben leren kennen.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten