Op de woensdagen krijg je altijd een knutselvraag te verwerken. Vandaag is het er een uit de categorie South Park. Hiernaast is een act "versouthparkt" en aan jou dus de niet al te moelijke vraag om even aan te geven wie je ziet. Makkelijker dan deze worden ze niet, dus doe er je voordeel mee. De vraag was simpelweg te aardig om niet te posten.Gisteren ging het ook goed met menigeen. We luisterden naar een kort fragment van een lange gitaarsolo van Neil Young op zijn magnum opus Like a Hurricane. De toevoeging Crazy Horse hebben we gelaten voor wat het is; zolang je maar noemde dat Neil zelf de gitaarsolo speelt, ontvang je snel je punt.
Als je nog meer punten wilt hebben deze maand, zou je kunnen overwegen om de WeekendQuiz succesvol in te vullen.



45 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Alweer een makkie, ik hou tijd over deze week.
Helaas zal de concurrentie hem ook wel goed hebben.
Het is ZZ TOP
ZZ Top
ZZ Top
Ik denk dat deze southparkers ZZ Top voor moeten stellen.
ZZ-top
ZZ-Top
Zo, daar zijn we weer na een paar weken zonder
internet! Daar in dat mooie Syrië gaat nog veel
met de fax en postduif !!!
Om weer te beginnen met : ZZ Top
is een makkelijke om weer op gang te komen !!
ZZ Top!!
Jaaa, dat is makkelijk!
ZZ-top natuurlijk!
Mannen met baarden. Dat zijn dan Jan, Piet, Joris en Corneel (want die hebben baarden) of ZZ Top. Aangezien ik dat eerste kwartet nog nooit met een gitaar heb gezien, hou ik het op ZZ Top.
Groeten,
Richard van Gils
ZZ TOP
ZZ Top
ZZ Top
ZZ Top
Roel, Nieuwegein
ZZ Top
ZZ Top uiteraard
deze wordt denk ik door heel muziekvragen-nederland hard ingekopt:
ZZ Top!
grtz,
Wasami!
Da's natuurlijk ZZ Top.
ZZ Top
ZZ top
Zz Top
Poehee, ik ben aan het afzakken. Oktober is mijn maandje niet. Dit is gelukkig een inkoppertje. ZZ Top toch?
ZZ Top
Hmmm, lijkt mij ZZ-Top.
Groet,
Zoef 41
Mannen met baarden. Behalve 1 dan. Dat is uiteraard ZZ Top
Dit zijn Billy Gibbons, Dusty Hill en Frank Beard. Tesamen zijn ze uiteraard ZZ Top.
Ik geloof niet dat er hierdoor veel zal veranderen aan de stand...
ZZ top
Dit moet haast wel ZZ-Top zijn.
Dit moet haast wel ZZ-Top zijn.
PS. hoop dat mijn reactie niet meerdere keren is gekomen. Ik heb wat moeite met het aanmelden met mijn google account.
ZZ Top
ZZ Top
ZZ Top
(maar eigenlijk te makkelijk natuurlijk)
ZZ TOP
Ik gok op ZZ Top.
ZZ Top
Dat moet wel ZZ Top zijn.
Groet,
Piet-Hein
Mannen met baarden en gitaren, dat moet wel ZZ-top zijn.
zz top
Dit is natuurlijk ZZ Top.
Groet,
Jack
zz top
Hahaha, hoewel ik 'm gisteren ook zeker dacht te weten (oeps, mispoes) kan ik me toch niet voorstellen dat ik deze fout heb: ZZ Top.
Malloten, ik haat hun muziek maar moet altijd wel enorm om ze lachen.
voor mijn tweede punt pas deze maand...
ZZ Top
Inderdaad, zeer geslaagd: ZZ Top.
Vraagje: is mijn antwoord gisteren niet overgekomen? Ik sta niet tussen de antwoorden terwijl ik het wel opgestuurd heb?!
@Pakkal:
Ja, je zat ertussen!
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten