Tijd om te gaan speuren en wel in de woensdag-categorie ZoekPlaat. In de afbeelding hiernaast kan je, als je goed kijkt, vier albums terugvinden. Welke vier albums zie je? Vier antwoorden voor een punt, maar reageer vooral ook als je er minder weet: als niemand 'm kraakt, krijgen degenen met de meeste goede antwoorden het punt.De toetsen in de categorie van gisteren, Beroemde Toetsen, waren duidelijk beroemd genoeg. Tja, anders noem je die categorie natuurlijk niet zo. Je kunt dan zeggen dat het een makkie genoemd mag worden. Anderszins is het toch ook wel weer een prestatie als je 'm zo vlot uit je gedachten kunt opdiepen. Wie? Nou Herman van Veen natuurlijk, met Hilversum III.
Vandaag gaat de week in twee, met een misschien iets moeilijker popvraag. Een mooie dag ook om de WeekendQuiz te spelen. Die gaat over regen. Lekker.



20 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
spinvis -spinvis
Ook deze is goed te doen (ook omdat ik drie van de vier in mijn eigen platenkast heb staan):
Gabriel Rios - Ghostboy
Spinvis - Spinvis
Audio Bullys - Generation
Aerosmith - Pump
Mijn hemel, ik weet ze gewoon alle vier direct, een unicum!
Aerosmith - Pump
Spinvis - Spinvis (MOOOOOI!)
Audio Bullys - Generation
Gabriel Rios - Ghostboy
Spinvis - Spinvis
Aerosmith - Pump
Aerosmith - Pump
Spinvis - Spinvis
...
Aerosmith - pump
Audiobullys - generation
Gabriel Rios - ghostboy
Spinvis - spinvis
Spinvis - Spinvis
Aerosmith - Pump
Ik herken ze wel, kan er niet op komen.
Pfff moeilijk, ik weet er maar 2 en niet eens zonder hulp:
Aerosmith - Pump
Spinvis - Spinvis
Pff
Tot nu toe hebben we:
Spinvis - Spinvis
Aerosmith - Pump
We zoeken nog even verder
Ik weet er in ieder geval 3:
Aerosmith - Pump
Spinvis - Spinvis
Audio Bullys - Generation
waarschijnlijk wordt het weer heel de avond zoeken naar de 4e...
1. spinvis-spinvis
2. aerosmith-pump
3. audio bulleys-generation
4. gabriel rios-ghostboy
Ik weet er helaas slechts 1: Pump van Aerosmith
Oeps, daar gaat mijn koppositie. Ik kom niet verder dan Spinvis, en verder misschien iets van de Residents.
Hoihoi,
Moeilijk de zoekplaat.
Eerst maar even de weekendquiz:
1. Eurythmics - Here comes the rain again
2. Phil Collins - I wish it would rain
3. Supertramp - It's raining again
4. Anouk - Make it rain
5. James Morrison - Please don't stop the rain
6. The Pogues - A rainy night in Soho
7. Rob de Nijs - Ritme van de regen
8. Love Unlimited - Walking in the rain with the one I love
9. Pia Zadora & Jermaine Jackson - When the rain begins to fall.
Hij was leuk!
Groet,
Piet-Hein
Aerosmith - pump
Spinvis - Spinvis
Audio Bullys - generation
Ik geef het op, kom niet verder dan:
Spinvis - Spinvis
Groet,
Piet-Hein
Blijft leuk, die auto's vond ik moeilijk, vooral dat lijstje maakte me in de war, maar:
Aerosmith - Pump
Spinvis - Spinvis
Audio Bullys - Generation
Gabriel Rios - Ghostboy
Aerosmith - Pump
Audiobullys - Generation
Spinvis - Spinvis
de laatste kom ik niet op
Ik kom helaas niet verder dan de volgende drie:
Spinvis - Spinvis
Audio Bullys - Generation
Aerosmith - Pump
Ik heb zo'n idee dat de laatste echt zo'n oh-ja-tje wordt, maar hopelijk komt er nog een geniale ingeving...
Pfff Aerosmith met Pump en bij die andere gaat drie keer een lampjes branden maar ik kan de klepel niet vinden...
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten