Video killed the radiostar. In de categorie Raad de video is juist de video gekilled en gereduceerd tot een paar shots. Het is aan jou om te raden van welke plaat van welke artiest je de videoclip ziet. Je zult het - zoals altijd op maandag - moeten doen met een paar shots.Vrijdag was de Vind de Link erg makkelijk. En dat zaaide dan weer verwarring, tot groot genoegen van Muziekvragen.nl. Heel eenvoudig: Björk, George Michael, Robbie Williams en Beyoncé hebben allen in een groep gezeten (respectievelijk The Sugarcubes, Wham!, Take That en Destiny's Child) alvorens een succesvolle solocarriere te krijgen. Meer hoefde niet genoemd voor het punt, al werden de vervolgredeneringen (al dan niet een reunie) natuurlijk zeer gewaardeerd. Succes vandaag.



26 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Iron Maiden - Wasted Years (1986)
Tja, dat zijn mijn helden! De titel is iets moeilijker. Ze hebben veel clips gemaakt en bijna altijd worden er fragmenten van eerdere clips gebruikt. Maar deze moet zijn:
Iron Maiden - Wasted years. Afkomstig van het album waardoor ik destijds afhaakte omdat ze mij te commercieel werden. Hun oude nummers blijven GENIAAL! UP THE IRONS!! :-)
Het is maadag. twee vingers in de lucht dus en gaan.
Iron maiden-wasted years,
grtz,
Wasami!
Deze clip is van Iron Maiden - Wasted Years.
Iron Maiden - Wasted Years
In ieder geval Iron Maiden, niet mijn sterkste punt.
YouTube zegt Wasted Years.
Iron Maiden - Wasted Years
Eitje vandaag,
Da's Wasted years van Iron Maiden
Die koppen, dat kan er maar één zijn:
Iron Maiden - Wasted Years!
Groet,
Piet-Hein
Iron Maiden - Wasted Years
Pff... Metal is niet echt mijn ding, maar volgens mij is dit een gevalletje Iron Maiden met "Wasted Years"
Ik schrok me dood toen ik deze beelden vanochtend zag. Maar we zijn er achter.
Het is: Iron Maiden met Wasted Years
Gegroet
Iron Maiden - Wasted Years
Eitje weer vandaag :D
Iron Maiden - Wasted Years
Iron Maiden - Wasted Years
Iron Maiden - Wasted years
een van mijn favorieten van vroeger :)
Wasted Years van Iron Maiden
Iron Maiden - Wasted Years
Iron Maiden - wasted years
Iron Maiden - Wasted Years
Iron Maiden - Wasted Years
Onmiddellijk gezien bij het eerste plaatje: Iron Maiden. Toen heerlijk grasduinen in hun rijke geschiedenis. Het hier getoonde nummer is: Wasted Years.
Groet,
Jack.
Het is voor mij vandaag een pure gok.
Ik meen "Iron Maiden" te herkennen en kies dan voor het nummer "The Number Of The Beast".
Wie niet waagt niet wint.
iron maiden -wasted years
Iron Maiden - Wasted Years
tadaaaa het is iron maiden en de titel van het nummer is; wasted years, groeten es
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten