

Er mocht een beetje gehakt en gebeukt worden, gisteren. Onderwerp van de vraag was Sepultura, met het fijne album Roots.
Veel succes vandaag. heb je trouwens de WeekendQuiz al gespeeld? Thema: dierendag. Hij is volgens de eerste berichten goed te doen. Daarbij: het kan je twee punten opleveren voor het klassement over oktober.



28 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Living Colour - Glamour Boys
Living Colour - Glamour Boys
Sta ik niet in het eindklassement van september?
Ik had toch 12 punten 8-( ?
@tjitske
Je staat wel in het klassement over september, alleen niet bij de bovenste 25. Het gehele klassement, nogmaals, vind je hier, in de linker kolom. Je staat op een gedeelde 23e plaats.
Faux pas gister door griepje, maar nu weer terug: Glamour Boys van Living Colour, met Muzz Skillings op bas!
Mooi nummer: Glamour Boys van Living Colour
De bassist is Muzz Skillings.
Groet,
Piet-Hein
Living Colour: The Glamour boys
Muzz Skillings van Living Colour op de track "Glamour Boys"
Glamour boys - Living Colour
En bedankt! Opnieuw wordt van mijn Favorite Band Ever nét dat ene klotenummer aangehaald. Dit is natuurlijk Living Colour met "Glamour Boys", waarop Muzz Skillings nog de bassist is (en dus niet Doug Wimbish).
Over hakken en beuken gesproken, heb je hun nieuwste album The Chair in the Doorway al gehoord? LEKKER!
Living Colour - Glamour Boys
Bassist is Muzz Skillings
Living Colour - Glamour Boys
Roel, Nieuwegein
Tjeetje, Sepultura. Goed dat ik het opgegeven heb. Daar had ik nooit op gekomen.
Vandaag is dan weer makkelijker:
Living Colour - Glamour boys
bassist is Muzz Skillings
Het is Living Colour met Glamour Boys
Kijk. Hier word ik vrolijk van:)
Dit Living Color met Glamour Boys. De bassist in dit geval is: Muzz Skillings
Gegroet!
Het is Glamour Boys van Living Colour uit 1988.
De toenmalige basgitarist is Muzz Skilings
dit is glamour boy van living colour
Glamour Boys - Living Colour, Doug Wimbish
Living Colour - Glamourboys
Bassist : Muzz Skillings
Na een heleboel keer luisteren schoot ie ineens door mijn hoofd hehe. Sindsdien er niet meer uit te krijgen :D
Living Colour met glamourboys, met op de bas will calhoun
Dit is het nummer "Glamour Boys" van de band "Living Colour" en de bassist luistert naar de naam "Doug Wimbish".
Living Colour - Glamour Boys (1988)
Met op bas - toen nog - Muzz Skillings en geproduceerd door Mick Jagger.
Living Colour heeft drie weken geleden met nieuwe - al 17 jaar maar toch - bassist Doug Wimbish een vijfde studioalbum afgeleverd: 'The Chair In The Doorway'.
Muzz Skillings hobbiet tegenwoordig wat bij in zijn band Medicine Stick. Op acoustische gitaar.
Artiest: Living Colour
Titel van de song: Glamour Boys
Jaar: 1988
Basgitarist (toen): Muzz Skilings
Met dank aan collega Ronald, zelf geen tijd gehad vandaag -> ABB rules...
Living Colour - glamour boys
bassist: Muzz Skillings
Living Colour-Glamour Boys, Basgitarist: Muzz Skillings
Volgens mij is dit Glamour Boys van Living Colour. Met toen nog (eind jaren 80) Muzz Skillings op de bas.
Oef, op de valreep bedacht ik me dat ik ook de bassist moet noemen.
Living Colour - Glamour Boys
Bassist: Muzz Skillings
Ik was nog even de basgitarist vergeten te noemen: Doug Wimbish
Even een aanvulling op mijn antwoord. Ik was de naam van de bassist vergeten.
Dough Wimbish van Living Colour is de uitvoerende van het nummer Glamour Boys
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten