
Vrijdag zochten we het in de criminelen: Pete Doherty, Boy George, R. Kelly en Gary Glitter. Ze hebben gemeenschappelijk dat ze allen (meermalen) zijn gearresteerd en zich voor de rechter hebben moeten verantwoorden. Maar dan de Odd One Out. Wie hoort er binnen deze wrange overeenkomst niet bij? Twee mogelijkheden, met erachter de verklaring:
1) R. Kelly. Hij is de enige van het stel die nooit is veroordeeld voor zijn misdaden. Daarnaast is hij trouwens de enige die voorzover de redactie weet nooit is opgepakt of voorgeleid voor het bezit van drugs.
2) Pete Doherty. Hij is de enige die nooit is verdacht van een zedendelict.
Je moet dus echt de vier namen, de overeenkomst (dus allen te maken gehad met justitie, los van de reden) en een van deze verklaringen hebben voor het punt. En ja, we zijn hier en daar streng geweest. Verklaringen waarin staat dat ze allen zijn veroordeeld, zijn niet goed gerekend.
De maand september heeft dus vrij onverwacht maar inmiddels verklaarbaar drie mensen op het podium gekregen. Gefeliciteerd allen!



19 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Da's Roots, van Sepultura
Sepultura - Roots
Sepultura - Roots
Goedemorgen!
Sepultura- Roots
grtz,
Wasami!
Het album is Roots van één van mijn favoriete bands Sepultura!
het album roots van de band sepultura
roots van de band sepultura
Dit is:
Sepultura - Roots
Groeten
Sepultura - Roots
Staat ze niet in de top 25??????
Sepultura - Roots
@tjitske:
Ja en nee. Door een willekeurige loop van omstandigheden sta je er net buiten, al heb je evenveel punten als de nummers 23, 24 en 25. Voor herstel van het zelfvertrouwen kijk jij naar de linkerkolom van de klassementspagina.
mijn (foute) antwoord is core van the stone temple pilots. deze is ook rood en zwart met takken en een bol, ziet er alleen net iets anders uit.
Dit toch wel lugubere beeld komt van het album Roots van Sepultura
Sepultura - Roots (1996)
Voor mij is dit niet zo heel moeilijk aangezien het wel een van mijn eerste cd's is die ik ooit kocht en tot op heden zeker wel elke maand een keer in mijn cd speler te vinden is.
Sepultura - Roots
Sepultura - Roots
Dit is een stukkie van de hoes van Roots, van Sepultura.
Groet,
Jack.
Ik geef het op. Volgens mij heb ik hem in de kast, maar ik kom er niet op.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten