Donderdag = een vraag met geluids-fragment. Vandaag krijg je een vraag in de rubriek Intro's. Zeer kort zijn de fragmenten, maar dat moet jou er niet van weerhouden om even te noemen welke band je hoort, met welk nummer.
Een bril en een gitaar. Wie kan dat zijn? Over deze kwestie bogen we ons gisteren. John Denver? Eric Clapton? Nee, we zochten het dichterbij: Guus Meeuwis!Deze vriendelijke Brabantse reutelzanger bracht ons aan het eind van de maand en aan het begin van een nieuwe. Klassement is bijgewerkt tot en met dinsdag. De winnaar over september wordt bepaald door het al dan niet goed hebben van de Guus Meeuwis vraag en de resulaten van de WeekendQuiz. Spannend!



34 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
INXS - Disappear
een lekker begin van de maand, Inxs met Dissapear
INXS - Disappear
Lekkere start van de maand: INXS met Disappear.
Groet,
Jack.
Zo, nu eens kijken of we nog wat van de WeekendQuiz kunnen maken....
Toedoedoedoedoe toedoedoedoe Toedoedoedoedoe
Disappear - INXS
Die ga ik fijn de hele dag zitten zingen
INXS - Disappear
INXS - Dissapear
Hebbes! INXS - Disappear
Groet,
Piet-Hein
Lekker begin van de maand:
INXS - Disappear
Dit is het intro van Disappear van INXS.
Groeten,
Richard van Gils
Disappear van INXS
Verdomme. Als je wist hoe lang ik erover gedaan heb om van die eerste associatie met de Simpel Minds af te komen... die krijg je dus OOK niet uit je kop.
Dit is dus INXS met Disappear. Daar zijn we nu eindelijk achter. En bedankt.
Dit is een nieuwe maand en we spelen vanaf vandaag onder een nieuwe naam: Marnix
Het nummer is: INXS - Dissapear
Groeten Marnix (voorheen Paul Stolk)
Leuke site!
INXS - Dissapear
Dat is onmiskenbaar de intro van Disappear van Inxs (met de woest aantrekkelijke en veel te vroeg gestorven Michael Hutchence)
INXS met Dissapear
inxs -dissapear
Schmitzl!
INXS - Disappear.
INXS - disappear
INXS - Disappear
makkie toch :D
INXS - Disappear
Oplossing :
Disappear - INXS
Volgens mij is het INXS met Disappear
INXS - Disappear
Groet,
Zoef 41
INXS - Disappear
Inxs-Disappear
Wat een heerlijk nummer om de maand mee te beginnen.
INXS - Disappear
Inxs met disappear
INXS - Disappear
Ik hoor INXS, maar kan er niets aan koppelen...
Slecht begin van de maand ;)
Gelukkig toch nog 1 goed deze week.
INXS - dissapear
INXS - Disappear
en het eerste puntje van de maand is voor:
INXS - Disappear
Zo, goed begin voor oktober. Disappear van INXS.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten