Op de woensdag krijg je een dosis Photoshop voor de kiezen. Vandaag gaat het om een South Park vraag en de missie is eenvoudig: Kijken naar het plaatje roepen wie je ziet en dat eventueel ook nog even in de reacties zetten.Na twee dagen met lastig bevonden vragen eindelijk weer een inkoppertje. Toch?
Gisteren kregen we een heftig moppie gitaar voor de kiezen. Dat stukje was afkomstig van Metallica, maar uit welke plaat? Het was een recent werkje en wel The Day That Never Comes van hun laatste album Death Magnetic. Gitarist is Kirk Hammett. Veel succes vandaag en doe je gezellig ook nog even de WeekendQuiz? Punten pakken, prijzen winnen, je weet toch. Laatste kans op die topnotering in september.



40 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Ik hou het op John Denver
Beste jury,
Ik zag dat ik geen punt had gekregen voor "4 the record" terwijl ik volgens mij het antwoord wel goed had. Kunnen jullie laten weten hoe dat zit?
Groet,
Piet-Hein
Lou Reed!!!
Guus Meeuwis
Hmmm, dat lijkt John Denver wel.
Groet,
Zoef 41
Dat kan alleen maar Guus Meeuwis zijn.
@ Piet-Hein:
Wat er misschien niet duidelijk genoeg bij stond: Voorwaarde voor het punt waren 1) nummer noemen van de specifieke plaat van de A.M. en 2) de eerste drie plaatjes goed verklaren. Bij dat laatste ga je wat scheef. Jouw verklaring voor plaatje drie is *kuch* wat gammel :-)
- Het plaatje linksonder van de poolomgeving(sneeuw en ijs) is Arctic.
- Het regeltje linksboven "I thought love was only true in Fairy tales" is een regel uit "Now I'm a Believer" van The Monkees.
- De kleuren van het behang in het huis rechtsboven zijn bijna lichtgevend: Fluorescent.
- Rechtsonder: Paul (van de serie The Wonder Years) is een echte puber, dus: Adolescent.
Vandaar.
Een zanger/gitarist met een brilletje. Mmm...
Mijn eerste gedachte is John Denver, vanwege het sullige lachje. Maar dankzij de bruine krulletjes kom ik toch op Guus Meeuwis uit. Die kan er ook wat van, qua sullig poseren.
John Mayer (denk ik)
GUUS MEEUWIS
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.
Guus Meeuwis!
Bennie Jolink?
Guus Meeuwis
Roel, Nieuwegein
Ik dacht eerst aan John Denver, daarna aan James Blunt, maar ik ga uiteindelijk toch maar voor Guus Meeuwis. Daar lijkt-ie toch het meest op, vind ik.
Onze Brabo !
Guus Meeuwis
inkoppertje? dat was Shakira!!
Deze zou ik niet weten, vierkante bril???
wel jammer want ik zak in het klassement...
Eric Clapton
De bril, de gitaar, de lach van oor tot oor.
Onmiskenbaar:
Guus Meeuwis.
grtz,
Wasami!
Ik zou juist stellen dat de vraagstelling wat gammel was, met Paul in plaats van Brian :-). Naar aanleiding daarvan vind ik dat ik wel wat clementie verdien ;-)
Groet,
Piet-Hein
even beter nadenken en nog een keer kijken wil ik graag mijn antwoord van john mayer schrappen en veranderen in guus meeuwis :D
Ik denk dat ik die van vandaag wel weet: Guus Meeuwis!
Of die nog lacht na het faillissement van TEG is de vraag...
Groet,
Piet-Hein
Het is Guus Meeuwis!
dit moet wel onze eigen Guus Meeuwis zijn, al vraag ik me af of hij nog steeds zo'n big smile heeft na het faillissement van the entertainment group.
John Denver lijkt me
Guus Meeuwis
guus meeuwis
Guus Meeuwis
Guus Meeuwis
Laat ik hier eens Guus Meeuwis op antwoorden...
Eindelijk op de valreep van de maand weer internet thuis... maar het gaat mijn plek op het 'podium' niet meer redden :(
Dan toch voor de eer nog maar even roepen dat dit wel heel veel weg heeft van Guus Meeuwis.
Nu nog eens kijken wat de weekendquiz deze week brengt.
Wat je al niet over moet hebben voor een punt...
Guus Meeuwis?
Guus meeuwis
Guus Meeuwis
guus meeuwis
Ik kom er niet op, die idiote grijns deed me aan John Denver denken, maar die had toch echt heel ander haar (coupe bloempot zullen we maar zeggen). Eric Clapton wellicht, maar die heb ik eigenlijk nog nooit zien lachen.
Ik hou het maar op Lou Reed.
Dit zou wel eens Bono kunnen zijn.
Groet,
Jack.
Guus Meeuwis
Hmm.. dit gaat me wellicht punten kosten. Maar ik denk dat we het toch bij onze eerste ingeving houden.
John Denver.
Nu houden we onze "fingers crossed" en hopen dat het goed is:)
Guus Meeuwis
Guus Meeuwis
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten