Op de woens- dagen krijg je altijd een knutselvraag te verwerken. Vandaag is het er een uit de categorie South Park. Hiernaast is een artiest "versouthparkt" en aan jou dus de vraag om even aan te geven wie je ziet. Misschien niet voor iedereen heel makkelijk, want betreffende artiest ziet er niet iedere dag zo uit.De vraag van gisteren was pittig en bleek voor velen een strikvraag. I will follow van U2 werd veel genoemd, maar dat was 'm niet. We zochten Bleed it Out van Linkin Park en niet onbelangrijk: de gitarist heet Brad Delson. Stand is bijgewerkt tot en met de vraag van maandag. Het klassement begint wat uiteen te lopen...



41 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Dit lijkt me Björk
Björk Guðmundsdóttir.
Ik ga voor Björk.
Ik herken hier Björk, zoals ze op de cover van Homogenic is afgebeeld.
Björk
Björk
Bjork
Bjork
Is het Björk in haar Japanse jurk?
Groeten,
Richard van Gils
Bjork
Eerste ingeving: Björk
Roel, Nieuwegein
Ik denk dat het gaat om Björk. Zo ziet ze er uit op de cover van haar album Homogenic.
Tja, Lily Allen? Sinéad O'Connor? Björk? Madonna (zij zat er vorige week al in...)? Waar zou ik het aan kunnen herkennen? Mond, ogen en wenkbrauwen zijn mijns inziens de enige herkenbare aspecten van de figuur. Een gokje dus maar: Björk!
Björk
Schmitzl! Bjork.
Bjork
Björk
dat is Björk! :-)
Tja Madonna heeft een tijdje zo'n outfit gehad... zoals hier te zien
http://static.guim.co.uk/Guardian/music/gallery/2008/jul/30/madonna.popandrock/PD37223@Madonna-performs-Nothin-5212.jpg
Maar ik ga toch echt voor Björk!
oja en het plaatje van Bjork in deze outfit: http://israbox.com/uploads/posts/2008-11/thumbs/1227700755_bjork_-_homogenic.jpg
Hmmm, gokje, Björk
Ik vind dat ik recht heb op punten, voor het niet herkennen van een Linkin Park nummer!
Qua vandaag: Bjork. Volgens mij. Hoewel kimono iets andere kleur had bij hoes Homogenic :-)
bjork
Nu maar weer hopen dat er veel mensen intrappen en voor iets aziatisch gaan.
Ik weet natuurlijk dat het hier om Björk Gudmunsdóttir gaat. Maar ik mag Björk zeggen.
Dit lijkt ons Bjork.
Die teveel rijst heeft gegeten en het er moeilijk mee heeft.
Björk (Björk Björk)?
Björk
Ik zeg Bjork
De reden waarom IJsland failliet is:
dit is Björk
Bjork
we gaan weer scoren !!!
BJORK ! plaatje komt van't album :Homogenic
Als je het niet weet, raad je het nooit. Maar da's logisch.
tot morgen.....
Volgens mij is Björk dit keer in de SouthPark-blender gestopt...
Groet,
Jack.
bjork
Bjork
ik gok op bjork.
Ik denk dat dit Björk is.
hier is mijn schot in het donker: is het misschien Bjork?
Het enige wat in me opkomt is Björk...
Björk
Is het misschien Björk?
Ik denk dat dit Bjork is.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten