Vaste prik op dinsdag: muziek-fragmenten. Vandaag een vraag uit de categorie Beroemde gitaren. De opdracht is helder: beluister het korte fragment achter de playknop en noem uitvoerende artiest, titel van de plaat en de naam van de verantwoordelijke gitarist.Iggy Pop, Elvis Presley, Melissa Etheridge, Chrissie Hynde, Joan Jett, Michael Jackson, Keith Richards, Anouk. Ze kwamen allemaal langs
gisteren. Maar die waren allemaal niet goed. We zagen gisteren een klein fragment van een best bekende foto van Elvis Costello. Er waren er toch ook heel wat die dit goed hadden.Heb je ondertussen al de WeekendQuiz gespeeld? Ga jij deze week die volle twee punten pakken om toe te voegen aan je maandtotaal?



21 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Deze is dan gelukkig weer goed te doen:
Linkin Park - 'Bleed It Out'
Punt!
Ik hoor Brad Delson losgaan op het nummer "Bleed it out" van zijn band Linkin Park.
U2 - I will follow - The Edge
Gitaar is een fender?
U2 - I will follow
Linkin Park - Bleed It Out
Gitarist: Brad Delson
U2 - I Will Follow, met The Edge op gitaar
Roel, Nieuwegein
Ik denk U2 hierin te herkennen met het nummer "I will follow". Gitarist van dienst is natuurlijk 'The Edge'.
dit is Bleed it out van Linkin Park, gitarist: Brad Delson
Prince - my guitar
Gokje
u2 - I will follow - The Edge
Linkin Park - Bleed It Out (2007) - Brad Delson
Gokje:
U2 met I Will Follow en natuurlijk gitarist The Edge.
Het is Bleed it out van Linkin Park. De gitarist is Brad Delson.
Dit is niet mijn week... Senser - Here we go again :-)
Ok.. waarschijnlijk ga ik hier verschrikkelijk de mist mee in. Maar ik vertrouw een beetje op m'n instinct en eerste ingevingen. Ik denk:
U2 - I will follow. Gitarist "The Edge" (David Howell Evans)
Niet stiekem heel hard gaan lachen als ik het fout heb;)
Slechte gok...U2 met Pride, gitarist David Evans (the Edge)
Ai, hier ga ik nat!
Ik kom niet door die U2-sound heen, maar dat is het vast niet. Mijn gok is Pride (in the name of love). Gitarist is dan the Edge.
gokje !!
Off city limits-Here we go !!
On guitar : Ryan Williams.
(@paul , hoe smaakten de schoenen ? )
@Rolf: Heerlijk.
Gelukkig.. ik was niet de enige met zo'n wilde gok:)
Dit nummer is "Bleeding out" van Linkin Park, gitarist Brad Delson!
Duidelijk, I will follow van U2 met the Edge op de fender stratocaster.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten