Tijd voor een nieuwe vraag in de categorie South Park. De vraag luidt dan ook: welke twee artiesten zijn hier door de South Park molen gehaald? Bij wijze van experiment is het antwoord eruit gehaald. Ben benieuwd wie jullie hierin zien.Gisteren weer een goede ronde voor velen. U2 met When Love Comes to Town met gitarist BB King werd goed geraden door HS, jc, BasL, Ron, Rolf, Widlun Otenschut, Aspro100 en Leon Smeets. Fijn om een paar nieuwe deelnemers te mogen begroeten!



15 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
anita meijer & lee towers
Dat kan alleen maar Lee Towers zijn, herkenbaar aan z'n bling-bril en gouden microfoon. De dame aan z'n zij kan dan alleen maar Anita Meyer zijn, met het vroeger zo herkenbare spleetje tussen de tanden.
Lee Towers + Anita Meijer
Door de oversized bril en gouden mic gok ik Lee Towers en Anita Meyer.
wij dachten dat het Lee Towers en Anita Meyer waren.
Lee Towers en Anita Meyer :-)
Paul Mc Cartney en mariah carey
Dat manneke rechts moet haast wel Lee Towers zijn. Maar dan...
Ik kan die rode japon niet plaatsen. Met wie heeft Leen duetten gedaan? Bart de Graaff, André Hazes, Frans Bauer... Geen rode japon. Toch?
Anita Meyer dan? Maar ook die is nergens in gezelschap van Lee met een rode jurk aan te vinden.
Ik hou het maar op Anita, maar ben hoe dan ook wel benieuwd waar die rode japon vandaan komt.
Altijd al de moeilijkste categorie gevonden, dat Southpark...
Lee Towers en ??
Lastig...
Op de valreep en een gokje: Anita Meijer en Lee Towers?
Altijd lastig, deze categorie. Ik werd ook in de war gebracht door die rode jurk. Dichterlijke vrijheid van Muziekvragen, denk ik maar :)
Ik denk trouwens dat de puntenlijst een beetje achterloopt...
In South Park zijn ze niet zo van de jurken, vandaar dat ze maar een beperkt aantal modellen en kleuren hebben :-)
Ja, die punten zijn nu niet up-to-date. Onderaan de stand kun je zien wanneer ze voor het laatste bijgewerkt zijn.
Anita Meijer en Lee Towers
Maar een spleetje tussen de tanden kan weer wel. Rare jongens, daar in South Park.
Dat spleetje was me trouwens helemaal niet opgevallen. Dank aan BasL voor de hint.
Al plaatst dat de versouthparking van Jimi Hendrix van laatst wel weer in een eigenaardig daglicht ;-)
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten