Een en al basgitaren vandaag. Het is namelijk tijd voor de categorie Beroemde bassen en dan weet jij al dat je niet alleen op zoek moet naar de uitvoerende artiest en de titel van de plaat, maar ook naar de naam van de man of vrouw die de basgitaar bespeelt. Moet prima te doen zijn, deze.dinsdag 2 juni 2009
Popvraag 052: Beroemde bassen
Een en al basgitaren vandaag. Het is namelijk tijd voor de categorie Beroemde bassen en dan weet jij al dat je niet alleen op zoek moet naar de uitvoerende artiest en de titel van de plaat, maar ook naar de naam van de man of vrouw die de basgitaar bespeelt. Moet prima te doen zijn, deze.Leuke vraag? Deel 'm met je vrienden via:
Weet jij ook het antwoord op deze muziekvragen?



6 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
The Police - Walking on the Moon Bassist is Sting(Gordon Sumner)
The Police - Walking on the moon (1979) met Gordon Sumner (a.k.a. 'Sting') op de bas.
The Police - Walking on the moon
En volgens mij is Sting (Gordon Matthew Thomas Sumner) zelf de bassist.
Lekker hoor . . . .
Dat lijkt wel op Walking on the Moon, van The Police met bassist Sting (of eigenlijk Gordon Matthew Sumner).
Dennis en HS zitten elkaar op de hielen maar Dennis is sneller. Puntje voor hem.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten