Tijd om te gaan speuren en wel in de woensdag-categorie What's wrong?. Er is iets niet helemaal pluis aan de albumhoes die je hiernaast zit. Er ontbreekt iets, of misschien is er wel iets toegevoegd. Hoe het ook zij: noem even wat er mis is. Zet het in de reacties eventueel. Antwoord is ook te vinden onder de vraagtekenknop.woensdag 20 mei 2009
Popvraag 043: What's wrong?
Tijd om te gaan speuren en wel in de woensdag-categorie What's wrong?. Er is iets niet helemaal pluis aan de albumhoes die je hiernaast zit. Er ontbreekt iets, of misschien is er wel iets toegevoegd. Hoe het ook zij: noem even wat er mis is. Zet het in de reacties eventueel. Antwoord is ook te vinden onder de vraagtekenknop.Leuke vraag? Deel 'm met je vrienden via:
Weet jij ook het antwoord op deze muziekvragen?



4 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
De Kever is weggereden
Dat wou ik zeggen! :)
Wist je dat echt zonder te spieken? _0_ respect
@Daan: Ja, dat wist ik zonder spieken. Dit is een legendarische hoes, dus ik heb 'm al tig keer gezien. Bovendien bevat deze hoes vele 'aanwijzingen' over de vermeende 'dood' van Paul McCartney...
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten