We gaan weer een album raden. Dit keer in de categorie PopArt. Een album is grondig onder handen genomen. Welk album? Weet jij het? Zet je antwoord in een reactie onderaan de vraag.
Vraag loopt tot: 11 november, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Het fragment van gisteren leek in eerste instantie makkelijk. Beetje tropisch toetertje: Matt Bianco. Meerdere spelers dachten precies hetzelfde. Maar nee, geen Matt Bianco dus. Het ging gisteren om de Style Council met Have you ever had it blue. Fijn plaatje wel.
Minder fijn zijn de plaatjes in de WeekendQuiz. We doken ze speciaal voor je op uit het muzikale putje, de drab die altijd achterblijft.
De Spelersvraag is dan weer zuiverder van karakter, maar wel kort, want een Hitsnipper. Heb je daar al een antwoord op kunnen vinden?
Minder fijn zijn de plaatjes in de WeekendQuiz. We doken ze speciaal voor je op uit het muzikale putje, de drab die altijd achterblijft.
De Spelersvraag is dan weer zuiverder van karakter, maar wel kort, want een Hitsnipper. Heb je daar al een antwoord op kunnen vinden?








21 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert - Palomine (1992)
Wat mij betreft de beste cd die ooit in Nederland is gemaakt:
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert - Palomino
The Nefster
Palomine - Bettie Serveert
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert: Palomine
Bettie Serveert "Palomine"
Dat moet Bettie Serveert - Palomine zijn.
Dit is overduidelijk Palomine van Bettie Serveert
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert "Palomine"
(had ik 'm al ingevuld? beter 1 keer te vaak dan te weinig...)
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert- Palomine
Bettie Serveert - Palomine
Bettie Serveert - Palomine
Uhm..waar is mijn reactie gebleven? Had um gister ochtend al ingevuld.
@Michiel: We hebben niets binnen zien komen...
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten